Razagh Bandar

شرکت قرقره سازی رزاق بندر در سال ۱۳۷۰ با مدیر عاملی فقید، جناب آقای مهندس مجید علیاری، تحت نام قرقره و پالت سازی علیاری آغاز به فعالیت کرد و از سال ۱۳۸۰ با تغییر نام تحت عنوان شرکت قرقره سازی رزاق بندر در اداره ی ثبت شرکت های بندر انزلی به ثبت رسید و به فعالیت خود ادامه داد.

Razagh Bandar

قرقره قرقره جهت استفاده در کالاهاي رشته اي با تلفيقي از چوب و فلز

Razagh Bandar

x
سابقه فعالیت
x
مشتریان

رزاق بندر

در بسته بندی های جدید بگونه ای عمل شده که اسکلت یا قسمتی از محصول که باید متحمل سنگینی بار وارده شود از انواع آهن های موجود که توسط دستگاه نورد با قالب های دقیقتر فرم داده شده ساخته و محفظه حفاظتی (جداره) و نگهداری از چوب می باشد. محاسبات طوری صورت گرفته که هیچگونه میخ یا پرچی در ساخت محصول مصرف نمی شود.
ابتدا محاسبات دقیقی با توجه به متراژ، وزن، حجم و شرایط آب و هوایی و نحوه نقل و انتقالات و اعمال ضریب اطمینان انجام می گیرد. پس از محاسبات اولیه، نمونه اولیه محصول ساخته شده و در چند مرحله مورد بررسیهای کنترل کیفی دقیقی قرار می گیرد. پس از اثبات استحکام، کارایی و کاربری مناسب با توجه به مشخصات تعیین شده اولیه محصول برای تولید انبوه آماده می گردد.
علمی: 1- در هر شرایط آب و هوایی کاربرد دارد 2- سبک بودن 3- استفاده بهینه از مصالح( مثل میزان چوب مصرفی که از یک پنجم تا یک دوازدهم تشکیل می شود و مصرف کم آهن در آن می باشد.) 4- پس از تولید و استفاده تا هر مدتی در هر شرایط جوی نیاز به مراقبت ویژه ندارد.(تضمین کامل کالا و حفظ کالا) اقتصادی: 1- حفظ محیط زیست 2- استفاده بهینه از مواد 3- هزینه ترانسپورت در موارد مختلف تا یک چهارم کاهش می یابد 4- بدلیل سبک بودن در حفظ دستگاههای مورد استفاده موثر می باشد
نوآوری

طراحی نوآورانه محصولات

کابلانجا

تا کنون بسته بندي محصولات (بشکل نوار، مفتول، سيم، تسمه، کابلهاي فشار قوي و ضعيف برق و تلفن و طناب) از تکيه گاههايي استفاده مي شد که اصطلاحا با توجه به شکل ظاهري در داخل کشور قرقره ناميده مي شود.

بدليل نداشتن تنوعات محصولي فقط قرقره براي انواع چوبي يا آهني مصرف گرديده که اين در بسته بندي هاي کوچکتر قبلا به عنوان ماکو، ماسوره، بوبين، حلقه و ريل نام برده شده است.

شرکت سنگين بسته براي محصول جديد خود اسم کابلانجا را تعريف کرده است که در صنايع مفتول سازي، نوار، پي وي سي و مس کاربرد دارد. اندازه آن با توجه به حجم و وزن کالاي مورد بسته بندي متفاوت مي باشد.

طراحی نوآورانه محصولات

مستحکم

با دوام و محکم

مشخصات

ویژگیهای محصولات

مشخصات محصولات شرکت بسته به سفارش مشتریان به اشکال زیر می باشد:


1- قرقره های چوبی در اندازه های متفاوت جهت بسته بندی کالاهای رشته ای.

2- قرقره های جدید فلزی و چوبی در اندازه های متفاوت.

3- پالت های چوبی جهت تکیه گاه و انباشت محصولات صنعتی و مواد.

4- پالت های چوبی و فلزی و پالت باکس.

5- الوار و تراورس جهت کارخانجات صنایع چوب و راه آهن.

ویژگیهای محصولات

سفارشی

شرکت قرقره سازی رزاق بندر توانايي ايجاد محصولات بسته بندي کالاهاي سنگين با مشخصات مورد نظر شما را دارد.

مداومت و مهارت

تجربه

ابداعات و نوآوری در ارتقاء کیفیت بسته بندی های رشته ای

شرکت قرقره سازی رزاق بندر قریب به 28 سال در امر ساخت و تولید قرقره و پالت های چوبی و فلزی فعالیت داشته و برای کارخانجات صنعتی و کابلسازی و الوار و تراورس جهت صنعت راه آهن و صنایع چوب فعالیت نموده است و پیوسته سعی در رفع اشکالات و موانع داشته است.

ابداعات رزاق بندر سبب ارتقاء کیفیت بسته بندی های رشته ای بهمراه کاهش هزینه ها شده است. شرکت موفق به تولید تکیه گاه جدیدی برای بسته بندی کابل ( کابلهای رشته ای) و پالت با وزن سبکتر و استحکام بیشتر و هزینه کمتر با کاربردی آسانتر شده است .

تجربه

نوآوری

تفاوت در هزینه و حجم را با ابداعات رزاق بندر احساس کنید.

شرکت قرقره سازی رزاق بندر در سال ۱۳۷۰ با مدیر عاملی فقید، جناب آقای مهندس مجید علیاری، تحت نام قرقره و پالت سازی علیاری آغاز به فعالیت کرد و از سال ۱۳۸۰ با تغییر نام تحت عنوان شرکت قرقره سازی رزاق بندر در اداره ی ثبت شرکت های بندر انزلی به ثبت رسید و به فعالیت خود ادامه داد.
افزایش استحکام
کاهش وزن
سهولت حمل و نقل
عدم نیاز به مراقبت
حفظ محیط زیست